8 دلیل برای اینکه پیلاتس را شروع کنید

دلیل شماره ۱: استیل بدنی بهتر هنگامی که بصورت منظم پیلاتس انجام دهید، هم ترازی ستون فقراتتان را بهبود می‌بخشید – که باعث خواهد شد راست قامت‌تر بایستید و از استیل بدنی بهترتان لذت ببرید. دلیل شماره ۲: کاهش وزن پیلاتس ممکن است که یک تمرین هوازی خیلی موثر نباشد، اما انعطاف پذیری و انرژی بیشتر به شما می‌بخشد. زمانی که این دو را داشته باشید، توانایی اجرای برنامه‌های تناسب اندام که باعث شود به شدت تعریق کنید برایتان راحت تر خواهد شد. دلیل شماره ۳: افزایش قدرت ماهیچه‌ها هنگامی که پیلاتس انجام می&z ....بیشتر

پیلاتس

پیـلاتـس  پدیده ورزش نوین قرن ۲۱ پیلاتس، روش تمرینی است که در سال ۱۹۲۰ توسط ژوزف پیلاتس پایه گذاری گردید و متشکل از ورزشهایی است که تمرکز روی پیشرفت انعطاف ، قدرت و تعادل در تمام اندامهای بدن دارند بدون اینکه عضلات از فرم طبیعی خود خارج شود. این روش تمرینی از حرکات کنترل شده ای تشکیل شده که بین بدن و مغز هارمونی فیزیکی ایجاد کرده و توانایی بدن افراد را در هر سن بالا می برد. از آنجا که این روش تمرینی در وضعیتهای ایستاده، نشسته و خوابیده بدون طی مسافت و پرش و جهش انجام می گیرد آسیبهای ناشی از صدمات مفصلی را کاهش می دهد زیرا حر ....بیشتر

مدارک جهت صدور سطح

ورزشکاران پیلاتس از دو طریق توسط مربیان تعیین سطح می شوند: توسط مربیان پیلاتس در باشگاه های ورزش از طریق شرکت در کارگاه تعیین سطح پیلاتس که توسط هیات های استانی تشکیل می گردد. تمامی مربیان درجه 3 پیلاتس که از مدرک مربیگری آنها 2 سال گذشته باشد همچنین تمامی مربیان درجه 2 پیلاتس، میتوانند متقاضیان را در تمام سطوح تعیین سطح نمایند. مربیان درجه 3 پیلاتس که از زمان مدرک آنها هنوز 2 سال نگذشته مجاز به تعیین سطح متقاضیان تا سطح 2 می باشند و ورزشکاران تحت پوشش آنها برای دریافت سطح 1 باید در کارگاه شرکت نمایند. توضیح1) مربیان پیلاتس شاغل ....بیشتر